Rodičovské suplování
Jsem rád, že jsem to nevzdal a zúčastnil se akce rodičovské suplování. Hodnotím to jako výborný nápad školy. Žáci dobře spolupracovali a rád podpořím akci i příští rok.
Miroslav Patrman, trenér skoků na trampolínách
Myslím, že se taťkovi den učitelů líbil. Říkal mi, že se mu v naší třídě dobře spolupracovalo a že ta akce má smysl. Myslím, že by se tahle akce mohla opakovat každý rok. Byla to zase dobrá zkušenost. Mně se projektový den také líbil.
Monika Patrmanová, žačka VII.A
Ačkoli jsem měla velkou trému a bylo to vidět :-), tak na "vyučování" ráda vzpomínám. Mile mne překvapila tolerantnost a vstřícnost žáků, kteří navíc byli velmi vnímaví, i když jsem neměla zrovna atraktivní téma. Tento zážitek mohu všem rodičům jen doporučit!
Renáta Králová, realitní makléřka
Moje máma Renáta Králová u nás učila 4. hodinu. Měla krátkou prezentaci, kde nás učila o penězích, půjčkách a o tom jak je těžké, si našetřit třeba na auto. Dozvěděli jsme se, že když si půjčíme tak platíme úrok a že čím větší je půjčka tím větší je úrok. Povídali jsme si o tom, že na dobré auto si s průměrným příjmem šetříte 62 let. Nakonec si pro nás připravila lehký kvíz, za který jsme dostaly odměnu.
Tereza Králová, žačka VII.A
Oslava dne učitelů? Učením … :)
Škola Lesní toho dne dýchala tak nějak přátelsky. Opravdu to myslíš vážně? Ptalo se cosi v mé hlavě. Šel jsem „odučit“ své první 3 hodiny v životě do 3, 5 a 7 třídy. V životě jsem mluvil s většinou českých zpěváků, s řadou politiků od starostů až po prezidenta, se slavnými celebritami a sportovci…, protože je to mimo jiné náplò mé práce. Vím jak udržet pozornost posluchačů rádia, ale jak udržet pozornost dětí…hodinu? No…nabídnutý štrúdl a čaj před vyučováním jsem mírně nervózní s díky vynechal a vyrazil na zteč. Byl jsem překvapený, jak děti ve všech ročnících byly pozorné a téma rádia je zajímalo. Bál jsem se mimo jiné i třídních sígrů, neb jsou ve všech třídách. A ejhle, ono nic, žádná podpásovka - natřená podlaha mýdlem, připínáček na židli, tuž v houbě a podobné vymoženosti. Naopak strašně fajn hodiny vzájemné interaktivní komunikace, zájmu, dobré atmosféry a pohody. Po první odučené hodině jsem se uklidnil i já J. Bezva překvapením byla i závěrečná písnička s kytarou. Jsem zvyklý hrát u táboráků, ale tady jsem měl fakt trému, přiznávám. S úlevou jsem neposlouchal reakce typu: „na YouTubku lepší…“ a podobné výkřiky, naopak děti a mládež zpívali Kluse se mnou. Živá písnička na závěr měla svůj symbolický význam. Bavili jsme se o rádiu, poslouchali písničky, ale to všechno je pasivní přijímání světa okolo. Myslím si, že nejdůležitější u všeho je vlastní aktivita a je lhostejno, zda jde o zpívání, hraní na nástroje, sport, tanec, keramiku či jiné věci. Přesně stejnou aktivitu projevuje i naše škola jak při zorganizování učení rodičů, tak i dalších akcí a to je důležité. Proto děkuji za nevšední zážitek pro mě i pro děti a přeji všem učitelům dodatečně k jejich svátku vše nejlepší a dětem hezké jaro plné báječných aktivit. Ahoj ;-)!
Jan Požický, programový ředitel Radia Contact
Celá hodina "učitele" Jana Požického utíkala celkem rychle. Střídavě nám pouštěl písničky od 60. let až po dnešní dobu, vyprávěl nám o historii Rádia, ukazoval nám různé obrázky a spoustu dalších věcí, u kterých se nikdo nenudil. Hodně lidí bavilo, když jsme si dělali hitparádu 7.A. Vyhrála písnička Story of my life od One direction. Na závěr jsme dostali všichni bombóny. Byla to fajn hodina. Kéž by takové mohli být i normální hodiny :)–
Anička Požická, žačka VII.A