Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní
Newsletter

Třída V.C - školní rok 2018/2019

V.C

Naše třída v minulých letech

I. C II. C III. C IV. C

červen 2019 PDF soubor 511.3 kB Stáhnout

Lanové centrum Bedřichov

V.C

Po prvním nevydařeném bouřkovém pokusu jsme tentokrát odjeli téměř v plném počtu. Tentokrát jsme si troufli už na velký okruh a zvládli jsme to bravurně. Odvážlivci se pak ještě vykoupali na Dolině, všichni jsme se odměnili nanuky a spokojení a bez úrazu dorazili do školy.

Kniha na kšandě

Místo výtvarné výchovy jsme navštívili jednu z výtvarných dílen v galerii, která se konala v rámci Festivalu dětského čtenářství. Pod vedením paní lektorky jsme si všichni vyrobili malou knihu - deník. Teď už záleží jen na nás, co a jak do ní napíšeme.

Jarmark 2019

V.C

Jako zatím každý rok se školní dvacátý jarmark opět vydařil. Téma "svět filmů a pohádek " přineslo krásná a veselá vystoupení, nakoupili jsme si spoustu dobrot, vyhráli v tombole a zkrotili všechny zlé duchy. Večer se pak mohli stejně pobavit i naši rodiče.

Pobyt v přírodě - den 5.

Uklízíme, balíme, dovádíme na hřišti, sčítáme body a těšíme se domů. Všichni zdraví a spokojení.

Pobyt v přírodě - den 4.

V.C

Počasí se už umoudřilo a my jsme mohli vyrazit na další výlet - tentokrát krásnou Riegrovu stezku. Výhledy na divokou Jizeru stály zato. Škoda, že elektrárna ve Spálově je pro veřejnost už zavřená. Při cestě do Železného Brodu jsme malinko zmokli. V Železném Brodě jsme navštívili muzeum, nakoupili krásné dárky a už vlakem jsme dojeli do Semil. Večer nám zbylo dost energie na vybíjenou i divnou schovku.

Pobyt v přírodě - den 3.

A prší a prší. Nám to ale nevadí - píšeme deníky, rozdělili jsme si služby v kuchyni a soutěžili o další body. Moc se nám líbil hudební kvíz, který připravila paní Endtová - tady nejvíc bodovala Síma se Stellou. Moc jsme se těšili na večer, tatínkové nám grilovali klobásky a masíčko. Moc jsme si pochutnali.

Pobyt v přírodě - den 2.

V.C

Dnes nás čekal výlet na Kozákov. Dlouhý výstup jsme zvládli všichni a Kozákov nás odměnil nádherným výhledem na Český ráj a zasněžené Krkonoše. Samozřejmě nemohla chybět zmrzlina a suvenýry. Večer nás čekalo překvapení. Přijela za námi naše budoucí paní učitelka Přibilová s paní učitelkou Terčovou a připravily nám noční hru. Soutěž nazvanou "jak znám Evu" vyhrála Ema a Filip. Také už přijela Stella, a tak jsme v plném počtu.

Pobyt v přírodě - den 1.

Konečně jsme se dočkali a náš poslední týdenní pobyt v přírodě je tu. Vlak  nás dovezl do Jesenného a odtud nás čekal výšlap do Bozkovských jeskyní. Měli jsme čas na divnou schovku, nákup suvenýrů i svačinu a bouřku jsme přečkali na prohlídce v jeskyních. Pak už jsme šlapali do cíle naší cesty - farmu Lánskou. Tady nám maminky připravily teplý čaj a výborné buchty a koláče. Stihli jsme si zahrát tenis, ping-pong i schovku, napsat pohledy, deník a hurá do postýlek.

PD - Praha

V.C

V Praze nás tentokrát čekal program v Planetáriu a prohlídka Technického muzea, procházka Stromovkou , letenská pláň, Pařížská ulice a Staroměstké náměstí. Počasí se už konečně umoudřilo, a tak jsme pražskou atmosféru dýchali plnými doušky.

Den otevřených dveří

10. dubna jsme připravili pro budoucí prvňáčky "Den otevřených dveří". Někdo si připravil dílničku s vyráběním velikonočních dekorací, někdo opičí dráhu v tělocvičně, jiní provázeli a vyprávěli o naší škole. Všichni ale zaslouží velkou pochvalu za reprezentaci a pěkné vstřícné chování a jednání.

28. březen - Den učitelů

V.C

Každý rok nás místo učitelů učili rodiče. Letos jsme pro paní učitelku přichystali překvapení a učili jsme sami. Hodinu češtiny vedly Ema a Sabina, matematiku si připravili Simona, Vojta, Jirka a Oskar, vlastivědný test Matyáš a Radim, z přírodovědy nás zkoušeli Julča, Kačka a Honzík, vlastivědu Adélka a Lucka. Určitě nás to hodně bavilo, i když vyučující byli občas dost přísní. Na závěr veliká pochvala od paní učitelky za všechny připravené hodiny a pomůcky.

Maják - Kyberšikana

Letos už podruhé k nám přišli lektoři z Majáku, tentokrát s tématem "kyberšikany". Formou hry jsme se dovídali a diskutovali o problémech spojených s využíváním sociálních sítí, víme, jak se bránit a jak předcházet kyberšikaně, a záleží jen na nás, zda se pokyny budeme řídit.

Opera? Opera!

V.C

Konečně jsme měli možnost navštívit i Divadlo F. X. Šaldy. Většina z nás byla ve velkém divadle poprvé. Trochu jsme ohrnovali nos, že jdem na "operu", do školy jsme se ale vraceli nadšení a dokonce s chutí na nějakou operu zajít i večer. Herci nás velmi vtipně provedli nejznámějšími operami a áriemi. Svůdná Carmen, toreador,  čarodějnice z Rusalky, Papageno a Papagena z Kouzelné flétny, Jeníček a Mařenka z Prodané nevěsty nás budou dlouho provázet.

Maják - Jsem originál

Stejně jako v loňském roce jsme se i letos zúčastnili preventivního programu Maják - tentokrát s tématem "Jsem originál".

Kapela jede

Hned po Vánocích jsme navštívíli Naivní divadlo a představení Kapela jede aneb není pecka jako pecka. Příběh jedné kapely, kde všichni hrají a zpívají.

Adventní trhy

V.C

Všichni se už těšíme na Vánoce a příprava adventních trhů v naší škole je první zastávkou. Letos jsme se pustili do výroby stromečků ze starých časopisů a katalogů. Výsledek určitě stojí zato.

GIVING TUESDAY - Den dobrých skutků

Děti z parlamentu připravily ve spolupráci s dobrovolnickou organizací ADRA 27.11.akci, kde jsme mohli odevzdat pro nás již nepotřebné hračky a knihy. Výtěžek z této akce poputuje do domovů důchodců. Děkujeme všem, kteří se do této akce zapojili.

Slavíme 100 let republiky

V.C

Centra aktivit jsme zaměřili na vznik republiky. Republiko, ať se ti naše přání splní !

Hallowenské dýně

Letos jsme nekašírovali, ale hned se pustili do vyřezávání pravých dýní. Pracovali jsme s velkým zápalem a chutí, nikdo se nezranil, všichni si přinesli potřebné pomůcky a výsledek stál zato. Klukům to tentokrát šlo lépe než děvčatům, ale večer budou určitě pěkně svítít všem.

Pravidelná setkávání s P.Šolcem

V.C

Až do Vánoc se budeme každý pátek setkávat s panem Šolcem. Řešíme zde vztahy mezi námi, co bychom si přáli, aby se zlepšilo, snažíme se odstranit některé nešvary a učíme se správně pojmenovávat a řešit problémy. Určitě se nám to bude dařit.

Reportáž z 1. projektového dne - Ještědský hřeben.

Z Ještědu až na Javorník - to byla trasa, kterou jsme zvolili pro náš první harmonizační projektový den. Na Ještěd jsme se sice svezli lanovkou, ale dál už to bylo jen "po svých".Přestože bylo 20. září, slunce pálilo jako v parném létě, a tak výstup na Javorník nám dal pořádně zabrat. Cestou jsme řešili fotbalové týmy, pravěké ještěry, bitvy gangů, po sjezdovce váleli sudy a zřejmě letos naposledy šli bosi. Zmrzlina a kofola nám dodaly novou energii a na Fügnerku jsme dorazili všichni bez úrazu a s dobrou náladou.