Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní
Newsletter

III. C

Naše třída v minulých letech

I. C II. C

červen 2017 PDF soubor 474.4 kB Stáhnout

Lanové centrum Bedřichov

III. C

Návštěva lanového centra v Bedřichově nás trochu překvapila. Překážky, které na nás čekaly,  vyděsily téměř všechny. Zvolili jsme si cestu s prostřední náročností, zkušení lektoři nás naučili, jak zacházet s karabinami a statečná Julinka se vydala do výšek. I když jsme se báli, cestu nakonec zvládli všichni a strach se mísil s radostnými výkřiky. Příště si možná dáme i cestu nejnáročnější.

Jarmark - 1.červen

Den dětí si už pravidelně užíváme na školním jarmarku - letos v  "retro stylu". Naučili jsme se písničku Suchého a Šlitra Marnivou sestřenici a nacvičování jsme si patřičně užívali. Jen škoda, že se do nácviku nechtěly zapojit všechny děti. Vystoupení kadeřníků a krásychtivých slečen se moc líbilo. Do prodeje se ale zapojili úplně všichni, a tak společně s maminkami jsme brzy prodali všechno "zboží". Krásné počasí celou atmosféru svátku dětí jen umocnilo.

Pobyt v přírodě - hotel Ort - 5.den

III. C

A je tu poslední den, poslední možnost získat nějaké body do soutěže, balení zavazadel, úklid. Také ale výborný oběd, zmrzlinový pohár a čekání na autobus. Domů se vracíme zdraví, trochu opálení, plní hezkých zážitků a s velkou pochvalou.

Pobyt v přírodě - hotel Ort - 4.den

Dnešní dopoledne jsme sbírali body do celkového hodnocení. Vědomostní soutěž s přehledem vyhrály Adélka s Péťou - také proto, že si pečlivě píší deník. Pokračovalo se gymnastikou, přehazovanou a fotbalem. Po obědě lehká procházka po Libošovicích, hod na cíl a nemohla chybět ani šišková válka - všichni přežili bez úrazu. Pan Ort nám k táboráku připravil výborné buřty a každý pokoj se představil svým vystoupením. Samozřejmě nemohly chybět ani písničky s kytarou.

Pobyt v přírodě - hotel Ort - 3.den

III. C

Noční velkou bouřku jsme téměř všichni zaspali. Ráno nás vítalo trochu zamračeně a studeně, ale hned po snídani jsme vyrazili na hrad Kost. Čekal nás čtyřhodinový program - sokolník a jeho cvičení dravci, prohlídka hradu, šermířské představení a rytířský trojboj (střelba z luku, hod sekerou a přetahování lanem). Údolím Plakánku jsme došli do Vesce, kde je ráj filmařů - jedna chaloupka hezčí než druhá. Den jsme zakončili přehazovanou a hladáním "Šakiho". Kdo je "Šaki" však ví jen málokdo. Dnes jsme ušli 16 630 kroků, tj. 11 km !

Pobyt v přírodě - hotel Ort - 2.den

Hned ráno týmová hra - běhání, skládání slov, spolupráce ve skupině a zasloužené body do celkového hodnocení. Přehazovaná postupně chytila i kluky, kteří se usilovně snažili strefit do branek. Po obědě jsme se vydali na Humprecht, v Sobotce se stavili na zmrzlinu a honem zpátky užít si krásného počasí a běhání na hřišti. Teď už jen napsat správně pohled, doplnit deníky a šup do postýlek.

Pobyt v přírodě - hotel Ort

III. C

Tak jsme se konečně dočkali - týden v přírodě je tady. Počasí nám opět přeje, vlaky jezdí, nohy šlapou. Myší dírou na Hrubou Skálu, první nákupy a zlatou stezkou Českého ráje vstříc okolo Věžáku až do Libošovic. Tady na nás už čekají kufry, krásné pokojíčky, velké hřiště a k večeři knedlo-vepřo-zelo. První den se nám vydařil . Ušli jsme 23 607 kroků (podle paní vychovatelky 15,8 km). Jsme fakt dobří.

Pražský hrad

3. května nás Praha přivítala krásným jarním počasím. Nekonečná fronta před bezpečnostními rámy nás trochu vyděsila, ale postupovali jsme rychle a další tři hodiny už byly v režii paní průvodkyně. Střídání stráží, hradní nádvoří, Matyášova brána, katedrála sv. Víta, starý královský palác s Vladislavským sálem a jezdeckými schody, Zlatá ulička, Daliborka s mučícími nástroji a jižní zahrady Hradu se nám moc líbily. Na Kampě jsme se nasvačili, trochu si pohráli a atmosféru Prahy jsme dál nasávali na Karlově mostě i Havelském trhu, kde jsme si koupili drobné suvenýry. Jízdu metrem už máme v malíčku, a tak cesta zpátky do Liberce proběhla bez problémů.

Hlásí se čarodějnice

III. C

Na 30. duben se všichni moc těšíme. Letos jsme slavili i ve školní družině. Čekala na nás malá výstava na školním dvoře, průvod na školní pozemek, míchání lektvarů a samozřejmě pálení čarodějnice i opékání buřtů. Pochvalu zaslouží paní vychovatelky, které akci připravily.

Krajská přehlídka v uměleckém přednesu

22. dubna Stella Fürstová reprezentovala naši školu v krajském kole recitační soutěže. V silné konkurenci se umístila na druhém místě. Pokud by byla tato kategorie postupová, odjížděla by v červnu na národní přehlídku. Moc gratulujeme!!!

Velikonoční přípravy

III. C

Velikonoční týden jsme zakončili výrobou velikonočních dekorací. Vyzkoušeli jsme nové techniky barvení vajíček - lakem na nehty jsme přizdobili i lavice a pěnu na holení příště také raději necháme tatínkům. Výsledky ale nebyly vůbec špatné, a tak si s oseníčkem odnášíme domů moc hezké ozdoby. Ať žijí Velikonoce!

Den učitelů

Již tradičně jsme Den učitelů slavili společně s rodiči, kteří na sebe vzali úlohu pedagogů. Paní Dostálová si pro nás připravila moc hezkou prezentaci ze ZOO, maminky Zapotilová, Krutská, Faloutová a Endtová pro nás zajistily návštěvu knihovny, kde si mnoho z nás založilo nový průkaz a hned jsme si domů odnášeli vypůjčené knihy. Krásné jarní počasí nás pak doprovodilo zpět do školy. Maminky, děkujeme!!!

Návštěva IQ parku

III. C

Odměnou za adventní trhy byla pro nás ve středu 21. prosince návštěva IQ parku v  Babylonu. Většina z nás tu byla poprvé, ale všichni jsme se brzo zorientovali a vyzkoušeli si velké množství nejrůznějších aktivit. Moc se nám líbila i světelná show a pokusy, které pro nás připravili lektoři.

Adventní trhy

I letos jsme se zodpovědně připravovali na adventní trhy. Za pomoci všech rodičů jsme celý náš "stánek" brzo vyprodali a užili si krásné zimní odpoledne.

Advent

III. C

Advent letos začal už 27. listopadu. Všechny děti z malé budovy se stejně jako vloni sešly hned v pondělí ráno na první adventní zpívání v hudebně, kde jsme si všichni připomněli a zazpívali nejznámější koledy a vánoční písně. Zpívání si letos užijeme ještě třikrát.

Prohlídka záchranné stanice

30. prosince jsme navštívili libereckou záchrannou stanici. Návštěva byla završením učiva prvouky  - kapitoly "o člověku". Paní Chalupová nás seznámila s prací záchranářů, ukázala vybavení sanitního vozu, mohli jsme si změřit EKG, vyzkoušet dýchací přístroj a určitě nás zaujalo, že i sanitka musí mít povinnou lékárničku.

První projektový den - pobyt v přírodě

III. C

21. září jsme vyrazili společně se třídou III. A do vratislavického lesoparku. V běhání nás sice "áčko" porazilo, ale v překonávání překážek, obratnosti na průlezkách  a znalostech jsme nezůstali pozadu. Duhu, která nás ráno provázela při cestě, brzo vystřídalo sluníčko, a tak jsme si dopoledne užili náramně.

Jsme čtenáři

Prvním úkolem po prázdninách byla prezentace knížek, které jsme přes prázdniny přečetli, a které jsme si měli zapsat do čtenářských deníků. Úkol jsme splnili všichni a některé zápisy jsou moc vydařené.