Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací

Třídní učitel:
Zástupce třídního učitele:
Asistent pedagoga:
Číslo účtu třídy:

Naše třída v minulých letech

24. 06. 2016
Śkolní výlet - Jičín

V pondělí 20. června jsme se vydali dopoledne vlakem do Jičína na školní výlet. Náplní výletu byla především pěší turistika a sportovní aktivity. Poznali jsme Prachovské skály, vrc...

03. 06. 2016
Jarmark

Ve čtvrtek 2. 6. se konal již tradiční školní jarmark - tentokrát na téma "Budoucnost". Naše třída měla na jarmarku svůj třídní stánek, ve kterém jsme prodávali především sladké...

03. 05. 2016
Projektový den Praha

V pondělí 2. 5. 2016 jsme vyrazili (tak jako každý rok) do Prahy. Tentokrát nás čekala pražská ZOO. Počasí nám přálo a návštěva ZOO se velmi vydařila. Krátký čas zbyl i na nákupy...

18. 04. 2016
Projektový den - duben

V pondělí 18. dubna se konal další projektový den - "Umění primitivních lidí". Každá skupina se zaměřila na umělecké počátky na jednom z kontinentů a pokusila se umělecký předmět...

01. 04. 2016
Rodičovské suplování

V pátek 1. 4. se konalo na naší škole "Rodičovské suplování". Nás navštívila paní Havelková, paní Trejbalová, pan Veverka a paní Tesárková. Všechna jejich vystoupení byla moc zají...

23. 03. 2016
Projektový den - březen

Ve středu 23. 3. jsme se vypravili vlakem do Žitavy na návštěvu místní zoologické zahrady. Ta je zaměřená především na evropské druhy zvířat, ale exotičtější zde můžete najít. ...

17. 03. 2016
Přednášky - kyberšikana a trestní odpovědnost

V březnu nás dvakrát navštívila paní z Městské policie v Liberci a strávila s námi část dopoledne. Připravila si pro nás přednášky o kyberšikaně a trestní odpovědnosti. Svoje pov...

17. 02. 2016
Projektový den - únor

V úterý 16. 2. nás čekal další projektový den. Naším úkolem bylo rozdělit se do skupinek, vybrat si pohádku a sehrát ji před žáky prvních tříd. Nebylo to ale vůbec takto jednoduch...

01. 02. 2016
Předávání pololetního vysvědčení

Ve čtvrtek 28. 1. jsme si pátou hodinu rozdávali vysvědčení. Protože se nám první pololetí vydařilo, došlo i na přípitek šampaňským (samozřejmě dětským). A v pátek nás čekaly p...

20. 12. 2015
Vánoční nadílka

V pátek 18. 12. nás čtvrtou hodinu čekala vánoční nadílka. Stromeček jsme měli velmi maličký, ale dárečků byla naopak spousta. Moc jsme si nadílku užili a krásné dárečky všem ud...

20. 12. 2015
Advent v Bautzenu

Ve čtvrtek 17.12. jsme vyrazili autobusem společně se 7. B na adventní trhy do Bautzenu. Den se nám moc vyvedl, počasí nám přálo a trhy se nám moc líbily. Prošli jsme se po historickém c...

16. 12. 2015
Okresní soutěž škol v šachu

V úterý 15. 12. proběhlo Okresní kolo v šachu. Naši školu reprezentovali Tomáš Viták z naší třídy, Tomáš Dvořák ze 6. B a Adam Švestka z 8. A. Umístili se na krásném druhém mís...

16. 12. 2015
Den barev

Ve středu 16. 12. se konal projektový den - Den barev. Tento projektový den si tradičně připravují pro šesťáky a sedmáky žáci devátých tříd pod vedením vyučujících. Každý žák...

09. 12. 2015
Turnaj ve florbale - finále dívky 6. a 7. třída

V úterý 8. 12. 2015 se konalo v Aréně finále ve florbale dívek 6. a 7. tříd. Tým naší školy se umístil na krásném druhém místě. Porazila nás pouze ZŠ Husova. Z naší třídy byly ...

05. 12. 2015
Adventní trhy

Ve čtvrtek 3. 12. se na naší škole konaly první Adventní trhy. Také žáci naší třídy se zapojili. Připravili jsme vánoční tombolu, dílničku pro mladší spolužáky a i prodejní st...

28. 11. 2015
Posezení s P. Šolcem

Již poněkolikáté jsme se sešli při Čvs s Petrem Šolcem, školním speciálním pedagogem. Sezení jsou zaměřena především na zlepšování vztahů mezi žáky naší třídy, podporován...

24. 11. 2015
Florbal umíme!

Při tělesné výchově jsme sehráli v rámci přípravy na finalová kola florbalových turnajů škol přípravný zápas s VI.B. Dařilo se nám výborně, vyhráli jsme 9:0. Chlapci i děvčata ...

22. 11. 2015
Projektový den - listopad

V pátek 20. 11. nás čekal další projektový den nazvaný "Pravěké muzeum". Žáci ve skupinkách vyráběli exponáty do našeho třídního muzea a k nim si připravili také popisky a prezent...

22. 11. 2015
Zájezd do Anglie

Na začátku listopadu se šest děvčat z naší třídy zúčastnilo výchovně-vzdělávacího zájezdu do Anglie. Kromě poznávání nové země je čekala také výuka angličtiny a pobyt v angl...

20. 11. 2015
Focení třídy

Na pátek 13. listopadu jsme si naplánovali společné focení, abychom měli na stránkách u naší třídy aktuální fotografii. Nechtěli jsme ale jenom tak obyčejné fotky, a tak jsme se ve t...

11. 11. 2015
Kavárna nejen pro rodiče aneb Hejného matematika v praxi

Ve čtvrtek 5.11. se konala první "Rodičovská kavárna" na naší škole a naše třída byla u toho :-) Tématem byla Hejného matematika a rodiče i prarodiče si tak mohli pod "dozorem" svých d...

28. 10. 2015
Nocování ve škole

Ve úterý 27. 10. nás čekalo "halloweenské spaní ve škole". Sešli jsme se okolo šesté hodiny a převlékli se do kostýmů. Při rytmu hudby jsme si zatančili :-) Abychom neměli hlad, objed...

15. 10. 2015
Projektový den - říjen

Ve středu 14. 10. jsme měli projektový den na téma "Pomoc babičce". Z žáků se stali členové různých rodin. Zvolili si jméno rodiny, její znak a pak už se věnovali řešení úloh - ces...

Harmonizační dny na Malé Skále - třetí den

V pátek ráno jsme po snídani, úklidu a zabalení vyrazili směrem k Jizeře, kde jsme již měli připravené rafty. Po rozdání pádel a vest a nezbytné instruktáži jsme se vydali na cca 2,5 ...

06. 09. 2015
Harmonizační dny na Malé Skále - druhý den (návštěva hradu Vranov)

Druhý den nás čekala také návštěva nejrozsáhlejšího skalního hradu v Čechách. Vypíná se vysoko nad Jizerou na strmém skalním bradle, postaven byl v 15. století. Počasí nám přálo...

06. 09. 2015
Harmonizační dny na Malé Skále - druhý den (orientační běh dívky)

Závod v orientačním běhu samozřejmě absolvovaly i dívky. Nejlépe dopadly Linda, Káťa D. a Juli.

06. 09. 2015
Harmonizační dny na Malé Skále - druhý den (orientační běh chlapci)

Druhý den dopoledne čekal žáky orientační běh v areálu rekreačního střediska. Všichni se snažili, kromě běhu se museli soustředit i na mapu, aby "nezakufrovali". Nejlepších časů do...

Harmonizační dny na Malé Skále - večer první den

Po večeři jsme se věvovali malování na trička. Každá třída měla svoji barvu, my jsme měli žlutou. Výsledkem byla opravdu krásná trička.

Harmonizační dny na Malé Skále - odpoledne první den

Odpoledne nás čekala procházka v okolních lesích a také různé sportovní aktivity zaměřené především na spolupráci v týmech. Na konci naší cesty jsme hledali (a našli) sladký pokla...

05. 09. 2015
Harmonizační dny na Malé Skále - dopoledne první den (2. část)

Další část dopoledne jsme strávili aktivitami zaměřenými na vzájemné poznávání se. Každý z nás pak absolvoval běh "uličkou důvěry".

05. 09. 2015
Harmonizační dny na Malé Skále - dopoledne první den (1. část)

Ve středu 2. září jsme se po sedmé hodině ráno sešli na vlakovém nádraží a společně s 6. C odjeli směr Malá Skála do RZ Ara. Tam jsme dorazili okolo deváté hodiny. Následovalo ubyt...

Novinky na e-mail

Máte-li zájem dostávat zprávy o aktuálním dění ve škole e-mailem, zaregistrujte svou e-mailovou adresu .

Obsahem newsletterů nebudou informace o jednotlivých třídách a jejich učivu. Ty i nadále naleznete v měsíčních plánech na stránkách jednotlivých tříd. Obsahem newsletterů budou převážně zprávy z celoškolního dění.