Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní

červen 2017 PDF soubor 506.6 kB Stáhnout

VYSVĚDČENÍ 30. 6. 2017

I. B

Co dodat na závěr? Moc děkuji dětem z 1.B, rodičům a skvělé paní vychovatelce Čiháčkové, že to se mnou vydrželi celý školní rok. Děti udělaly velký kus práce a zaslouží si prázdninový odpočinek. Díky paní vychovatelce máme fotky z dnešního slavnostního dne! Tak se podívejte...

Zahradní setkání 21. 6. 2017

Pohodové zahradní setkání s opékáním špekáčků, chůze po slackline a drobné soutěže...to vše proběhlo na našem školním pozemku. Velké díky za pomoc panu učiteli Tomášovi B.

SLAVNOST SLABIKÁŘE 16. 6. 2017

I. B

V pátek 16 6. jsme se setkali v prostorách bývalé Kavárny Pošta. Pozvali jsme rodiče, kterým jsme předvedli, jak jsme se za celý rok naučili číst. Největší radost nám udělal vzácný host pan JIŘÍ ŽÁČEK - autor SLABIKÁŘE, který pak trpělivě podepsal všem prvňáčkům jejich knihy.

JARMARK - RETRO 60. - 90. LÉTA, 1. 6. 2017

Skvělá atmosféra, skvělí lidé, úžasné děti, výborné zboží ve stánku...co víc si přát? Prostě Jarmark 2017 se vydařil. Děti vystupovaly na píseň Né, pětku, né...

více ve fotogalerii

škola v přírodě, Lučany nad Nisou 26.5.2017

I. B

Ráno jsme rychle zabalili kufry a vyrazili za sluníčkem. Vyhodnotili jsme náš čtyřdenní pobyt a shodli se, že se nám pobyt velmi líbil, museli jsme se pochválit, kolik kilometrů jsme zvládli i ujít...

škola v přírodě, Lučany nad Nisou 25.5.2017

Dnes jsme vyjeli vlakem z Lučan nad Nisou do Jiřetína pod Bukovou. Navštívili jsme továrnu Detoa, kde vyrábí dřevěné hračky. Prohlédli jsme si tovární haly a poté jsme si v dílničkách tvořili a lepili hračky dle své fantazie. Odpoledne jsme vylezli na rozhlednu Bramberk, měří 21 m a je postavená z žulových kamenů. Dnes naměřeno 8 km.

škola v přírodě, Lučany nad Nisou 24.5.2017

I. B

Dopoledne jsme navštívili dvě rozhledny - Nisanku a Černou studnici, po obědě byl zasloužený polední klid.

Odpoledne nás překvapila paní Čarodějnice azurová, která nás provedla lesem, ukázala nám taje lesa, plnili jsme úkoly, luštili tajenku, skládali mapku, dozvěděli se spoustu nových věcí o Jizerských horách. Na závěr jsme si slíbili čarodějnický slib a hledali poklad. Celé odpoledne se báječně vydařilo. Klíčky na krku nosíme stále...Ušlých 12 kilometrů...

škola v přírodě, Lučany nad Nisou 23.5.2017

I. B

Dnes jsme v pořádku dojeli od školy na chatu Agatha do Lučan nad Nisou. Dopoledne jsme stihli napsat pohledy a donést je do Lučan na poštu. Po obědě (kuře s rýží) jsme vyrazili do Mšena na přehradu. Počasí nám přálo, proto jsme si zakoupili i zmrzlinu. Za celý den jsme ušli 14 km. Po vydatném výletu nám přišla vhod večeře - masové koule a těstoviny. Pak už jen sprcha, zoubky, pyžámko a dobrou noc. Ani noční bouřka nás neprobudila...

Projektový den Praha

Ve středu 3. 5. 2017 jsme vyrazili Student agency do Prahy. Bohužel nás na cestě do hlavního města zastihla kolona aut, a tak nám cesta trvala 2, 5 hod. Tím pádem jsme stihli navštívit Karlův most a park na Kampě. I tak jsme nasáli slunnou atmosféru Prahy, dojeli metrem na Černý most a hurá zpět do žlutého autobusu...

Rodičovské suplování 31. 3. 2017

I. B

V pátek jsme prožili úžasný den. Přišli se s námi podělit o své koníčky a povolání naši rodiče a prarodiče. První hodinu povídal o kosmonautice tatínek Lidunky, vyrobili jsme si rakety a kosmická vozítka. Ve druhé hodině nás maminka od Sofinky seznámila s dopravní výchovou, donesla spoustu dárečků. Od 10 hod. Kájův tatínek popovídal o rytířích a donesl i brnění. Čtvrtou hodinu jsme tiše naslouchali poutavému vyprávění o Jizerských horách z úst dědečka Bety. Celý den byl moc prima. Všem velice děkujeme a již teď se těšíme na příští rok.

Když nám, medvědům, někdo stůně.

V pátek 24. 3. k nám zavítala paní ze záchranné služby a předvedla nám spolu s medvídkem, jak nejúčiněji poskytnout první pomoc. Samy jsme si pak vyzkoušeli srdeční masáž na figuríně.

Na stole a u stolu

I. B

Jak se dříve stolovalo, čím se jedlo a jak, jsme se dozvěděli 22. 3. při návštěvě Severočeského muzea.

Den v modrém

A konečně přišla první březnová středa a s ní modrásci prvňáčci!

Divadlo VETŘI

I. B

Poučení není nikdy dost a obzvláště, kldyž je podané divadlení formou. Díky milým dvěma hercům jsme si zopakovali, jak se chovat v nebezpečných situacích, jak reagovat na oslovení od cizích lidí a mnoho dalšího. Někteří z nás se stali na malou chvilku herci...

Školní kolo recitační soutěže

Ihned na začátku února proběhla na naší škole recitační soutěž. Za naši třídu "bojovali" Mia a Jáchym. Oba nás pěkně reprezentovali, přičemž Mia získala ve své kategorii 2. místo. Gratulujeme a děkujeme našim soutěžícím!

Za císaře pána

I. B

V lednu jsme se vydali do Severočeského muzea za císařem Františkem Josefem I. Prohlédli jsme si dobové uniformy, písemnosti, zjistili zajímavosti z císařova života a vyrobili si i pánské licousy. Nevíte, co to je? Tak se podívejte do naší fotogalerie...

Tři králové 6. 1. 2017

My tři králové jdeme k vám, štěstí, zdraví přejeme vám...

Hle, támhle v Betlémě.

I. B

Ve středu 21. 12. jsme navštívili Severočeské muzeum v Liberci a prohlédli si rozmanité betlémy. Dozvěděli jsme se, jak betlémy vznikaly, z čeho se vyráběly, co vše pohání jednotlivé postavičky a figurky i jak se betlémy opravují.

Vánoční koncert Mravenečků

Dne 19. prosince se uskutečnil v aule TUL vánoční koncert školních pěveckých sborů. Mravenečkům se vystoupení vydařilo, poté si diváci vyslechli sbor složený z rodičů a učitelů naší školy a na závěr vystoupily Lesněnky I. a II. Podle úsměvů a potlesku z publika bych si troufla tvrdit, že se zpívání lidem líbilo.

Mikuláš v 1.B

I. B

I k nám do třídy zavítal Mikuláš se svou družinou. Naštěstí si čerti nikoho do pekla neodnesli...Uf, ale prošli jsme doslova s odřenýma ušima.

Sobotní soustředění Mravenečků

Dne 26. 11. jsme se sešli všichni Mravenečci v hudebně. Učili jsme se nové koledy a ladili již naučené písničky. Moc děkujeme paní učitelce Šárce Bartošové, že nám přišla pomoci. Hned se nám lépe zpívalo a nacvičovalo. :-)

Strašidla v 1.B

I. B

Začátkem listopadu jsme si nevlídné podzimní počasí zpestřili po svém. Ve středu 2. listopadu jsme se převlékli do strašidelných halloweenských kostýmů a zvesela vyrazili do tříd.

Když ptáčka lapají...

Ve středu 19. října jsme navštívili Severočeské muzeum v Liberci, kde jsme se dozvěděli mnoho zajímavostí o odchytu ptáků a jejich stěhování.

Centra aktivit SOVIČKY

I. B

Naše úplně první centra aktivit proběhla  3. a 4. vyučovací hodinu v úterý 4. 10.  a ve čtvrtek 6. 10.

Napoprvé jsme to zvládli na výbornou :-)

Indiáni ŠD

I. B

Na celé září se děti ve školní družině proměnily v indiány. Jak se jim dařilo, uvidíte v galerii...

AUTHOR bicycles BACK TO SCHOOL

V polovině září jsme v tělocvičně zažili něco úžasného. Nejen, že jsme viděli super podívanou - akrobatická vystoupení na kolech a koloběžkách, ale mohli jsme si i sami zasoutěžit a zajezdit v "terénu" :-).

Návštěva Severočeského muzea v Liberci

I. B
Dnes jsme šli do muzea na program "Jak se líhnou motýli?" Dozvěděli jsme se mnoho zajímavostí a zahráli si spoustu her. Co vše jsme zažili, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

Školní družina

Podívejte se, jak trávíme zářijové dny ve školní družině.