Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací

Třída V.C - školní rok 2018/2019

Naše třída v minulých letech

I. C II. C III. C IV. C
511.3 kB
24. 06. 2019
Lanové centrum Bedřichov

Po prvním nevydařeném bouřkovém pokusu jsme tentokrát odjeli téměř v plném počtu. Tentokrát jsme si troufli už na velký okruh a zvládli jsme to bravurně. Odvážlivci se pak ještě vy...

06. 06. 2019
Kniha na kšandě

Místo výtvarné výchovy jsme navštívili jednu z výtvarných dílen v galerii, která se konala v rámci Festivalu dětského čtenářství. Pod vedením paní lektorky jsme si všichni vyrobili...

03. 06. 2019
Jarmark 2019

Jako zatím každý rok se školní dvacátý jarmark opět vydařil. Téma "svět filmů a pohádek " přineslo krásná a veselá vystoupení, nakoupili jsme si spoustu dobrot, vyhráli v tombole a ...

Pobyt v přírodě - den 5.

Uklízíme, balíme, dovádíme na hřišti, sčítáme body a těšíme se domů. Všichni zdraví a spokojení.

Pobyt v přírodě - den 4.

Počasí se už umoudřilo a my jsme mohli vyrazit na další výlet - tentokrát krásnou Riegrovu stezku. Výhledy na divokou Jizeru stály zato. Škoda, že elektrárna ve Spálově je pro veřejno...

Pobyt v přírodě - den 3.

A prší a prší. Nám to ale nevadí - píšeme deníky, rozdělili jsme si služby v kuchyni a soutěžili o další body. Moc se nám líbil hudební kvíz, který připravila paní Endtová - tad...

Pobyt v přírodě - den 2.

Dnes nás čekal výlet na Kozákov. Dlouhý výstup jsme zvládli všichni a Kozákov nás odměnil nádherným výhledem na Český ráj a zasněžené Krkonoše. Samozřejmě nemohla chybět zmrzli...

20. 05. 2019
Pobyt v přírodě - den 1.

Konečně jsme se dočkali a náš poslední týdenní pobyt v přírodě je tu. Vlak  nás dovezl do Jesenného a odtud nás čekal výšlap do Bozkovských jeskyní. Měli jsme čas na divnou schov...

20. 05. 2019
PD - Praha

V Praze nás tentokrát čekal program v Planetáriu a prohlídka Technického muzea, procházka Stromovkou , letenská pláň, Pařížská ulice a Staroměstké náměstí. Počasí se už konečně...

10. 04. 2019
Den otevřených dveří

10. dubna jsme připravili pro budoucí prvňáčky "Den otevřených dveří". Někdo si připravil dílničku s vyráběním velikonočních dekorací, někdo opičí dráhu v tělocvičně, jiní p...

01. 04. 2019
28. březen - Den učitelů

Každý rok nás místo učitelů učili rodiče. Letos jsme pro paní učitelku přichystali překvapení a učili jsme sami. Hodinu češtiny vedly Ema a Sabina, matematiku si připravili Simona, Vo...

13. 03. 2019
Maják - Kyberšikana

Letos už podruhé k nám přišli lektoři z Majáku, tentokrát s tématem "kyberšikany". Formou hry jsme se dovídali a diskutovali o problémech spojených s využíváním sociálních sítí, v...

15. 02. 2019
Opera? Opera!

Konečně jsme měli možnost navštívit i Divadlo F. X. Šaldy. Většina z nás byla ve velkém divadle poprvé. Trochu jsme ohrnovali nos, že jdem na "operu", do školy jsme se ale vraceli nadše...

15. 02. 2019
Maják - Jsem originál

Stejně jako v loňském roce jsme se i letos zúčastnili preventivního programu Maják - tentokrát s tématem "Jsem originál".

Kapela jede

Hned po Vánocích jsme navštívíli Naivní divadlo a představení Kapela jede aneb není pecka jako pecka. Příběh jedné kapely, kde všichni hrají a zpívají.

06. 12. 2018
Adventní trhy

Všichni se už těšíme na Vánoce a příprava adventních trhů v naší škole je první zastávkou. Letos jsme se pustili do výroby stromečků ze starých časopisů a katalogů. Výsledek ur...

27. 11. 2018
GIVING TUESDAY - Den dobrých skutků

Děti z parlamentu připravily ve spolupráci s dobrovolnickou organizací ADRA 27.11.akci, kde jsme mohli odevzdat pro nás již nepotřebné hračky a knihy. Výtěžek z této akce poputuje do domo...

26. 10. 2018
Slavíme 100 let republiky

Centra aktivit jsme zaměřili na vznik republiky. Republiko, ať se ti naše přání splní !

24. 10. 2018
Hallowenské dýně

Letos jsme nekašírovali, ale hned se pustili do vyřezávání pravých dýní. Pracovali jsme s velkým zápalem a chutí, nikdo se nezranil, všichni si přinesli potřebné pomůcky a výsledek s...

19. 10. 2018
Pravidelná setkávání s P.Šolcem

Až do Vánoc se budeme každý pátek setkávat s panem Šolcem. Řešíme zde vztahy mezi námi, co bychom si přáli, aby se zlepšilo, snažíme se odstranit některé nešvary a učíme se správ...

24. 09. 2018
Reportáž z 1. projektového dne - Ještědský hřeben.

Z Ještědu až na Javorník - to byla trasa, kterou jsme zvolili pro náš první harmonizační projektový den. Na Ještěd jsme se sice svezli lanovkou, ale dál už to bylo jen "po svých".Přest...

Novinky na e-mail

Máte-li zájem dostávat zprávy o aktuálním dění ve škole e-mailem, zaregistrujte svou e-mailovou adresu .

Obsahem newsletterů nebudou informace o jednotlivých třídách a jejich učivu. Ty i nadále naleznete v měsíčních plánech na stránkách jednotlivých tříd. Obsahem newsletterů budou převážně zprávy z celoškolního dění.