Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací

Třída V.C - školní rok 2017/2018

Naše třída v minulých letech

I. C II. C III. C IV. C
červen 2018
600.8 kB
04. 06. 2018
Jamajští bobisté na jarmarku :-)

Letos jsme se představili jako jamajští bobisté. Užili jsme si jarmareční veselí, prodeje i nákupy. Děkuji všem svým rodičům za skvělou přípravu a pomoc. Odkaz na video je zde:

https...

24. 05. 2018
Vilémov - 4. den

Ve čtvrtek jsme hned po snídani jeli autobusem do Kořenova, odkud jsme vyrazilii na rozhlednu Štěpánku. Zpátky do Vilémova jsme šli po krásné turistické cestě přes Paseky. Některým dě...

23. 05. 2018
Vilémov - 3. den

Ve středu ráno jsme si poklidili nepořádek v pokojích a šli si zahrát super mini distance a quadruped s frisbee. Pokoušeli jsme se pokořit slackline. Déšť jsme přečkali v penzionu a po n...

22. 05. 2018
Vilémov - 2. den

V úterý jsme jeli do Harrachova, kde jsme navštívili hornické muzeum a štoly. Dále se naši jamajští sportovci přesunuli na bobovou dráhu, kde to pořádně rozbalili. V harrachovských obc...

21. 05. 2018
Vilémov - 1. den

Konečně jsme se dočkali a vyrazili do školy v přírodě. Ještě před ubytováním jsme se vyřádili na zahradě. Ubytovali jsme se a dali si oběd. Odpoledne jsme se vykoupali, zahráli si bas...

27. 04. 2018
Den v gala

26. 4. přišly děti do školy parádě vyfešákované. Proběhla akce školního parlamentu - Den v gala. Odpoledne se páťáci stali průvodci po škole při zápisu do prvních tříd. Moc jim z...

07. 04. 2018
Burza knih

Děti měly i letost možnost prodeje a nákupu knih mezi sebou, aby obměnily své knihovny :-).

07. 04. 2018
Den otevřených dveří 4. 4.

Děti si poprvé vyzkoušely, jaké to je, když chystají program pro mladší děti. Někdo dělal průvodce po škole, někdo chystal občerstvení v kuchyňce. Ve třídě si děti připravily př...

28. 03. 2018
Centra aktivit - Evropa

V dalších centrech aktivit brouzdáme Evropou. Centrum vědy a objevů pracuje s mapou, vyhledává informace na internetu a hraje hru I know - Evropa. V matematice děti řeší statistiky a hrají...

20. 03. 2018
Bedřichov - běžky - VIDEO UVNITŘ ČLÁNKU

První jarní den jsme hned ráno jeli do Bedřichova na běžky. Skupina zkušenějších běžkařů se jela se mnou projet. Trasu nám vybral Basty. Ostatní zůstali na stadionu s Bastyho taťkou,...

13. 03. 2018
Ledoví potápěči, balónek v láhvi a šumivý prášek

V hodině přírodovědy jsme si předvedli na 3 pokusech kouzla, na která můžeme v běžném životě narazit.

16. 02. 2018
Barevný týden

Školní parlament si pro nás připravil akci  - Barevný týden. V pondělí přišly děti v červeném, v úterý ve žlutém, ve středu v modrém, ve čtvrtek v černém a v pátek ve strakaté...

16. 02. 2018
Sportovní den

Ve čtvrtek 15. 2. si pro nás deváťáci nachystali sportovní soutěže ve velké a malé tělocvičně, v nářaďovně, v šatnách i na chodbě. Děti prošly všechna stanoviště ve skupinkác...

09. 02. 2018
Recitační soutěž

Ve čtvrtek 8. 2. proběhlo školní kolo recitační soutěže v knihovně. Petra a oba Martinové zde zastoupili naší třídu. Všem třem to moc šlo a Martin Kout se umístil na krásném 3. mí...

02. 02. 2018
Centra aktivit - Lidské tělo

V přírodovědě jsme začali probírat učivo o lidském těle a tak jsme se do tohoto tématu ponořili i v centrech aktivit. Výtvarně zaměřené centrum vytvářelo kostru těla z vatových ty...

18. 01. 2018
Třídní soutěž - "Já a moji spolužáci"

Všechny děti donesly do třídy svou miminkovskou fotku. Následně proběhla tipovací poznávačka. Nejvíce spolužáků (23) poznal David. Děti se nenechaly zmást ani Martinem v růžovém klo...

16. 01. 2018
Osová souměrnost ve výtvarné výchově

Při výtvarné výchově jsme vytvářeli postavičky pro pobavení. Pracovali jsme s osovou souměrností. Vyšla nám originální díla - modelky v luxusních šatech, příšerky, živočichové ...

22. 12. 2017
Pokusy a vánoční mejdan

Poslední den školy v roce 2017 jsme zakončili realizací pokusů, které si děti pečlivě zaznamenaly. Dále se rozdávaly dárky, na které se všichni moc těšili. Děti si nachystaly velkolep...

19. 12. 2017
Předvánoční muzeum

V pondělí 18. 12. nás Hanky taťka provedl muzeem. Viděli jsme Metelkův Betlém a vyzkoušeli jsme si některé vánoční zvyky. Navštívili jsme výstavu kol. Mohli jsme nahlédnout do hudebn...

13. 12. 2017
Kybersvět

Pan Jiříček z Majáku vedl s dětmi besedu na téma kybersvět. Děti pracovaly ve 4 týmech a diskutovaly o tom, co nám internet dává, co nám bere a čím nás může ohrozit. Nejvíce děti z...

08. 12. 2017
Adventní trhy

7. prosince proběhly v naší škole tradiční adventní trhy. Děti se rozdělily na prodejní partičky a společně se postaraly o prodej svého zboží. Následující den jsme v hodině matemat...

01. 12. 2017
Příprava na adventní trhy

1. 12. jsme hned ráno začali vyrábět zboží k prodeji na adventní trhy. Děti pracovaly ve skupinách a vytvářely různé výrobky. Děkuji moc paní Novákové za skvělou přípravu a pomoc....

01. 12. 2017
Centra aktivit - Gravitační a magnetická síla

V dalších centrech aktivit zjišťujeme informace o gravitační a magnetické síle. Děláme pokusy a dozvídáme se, kdo byl Isaac Newton. V ateliéru děti staví vesmírné lodě z magnetické ...

23. 11. 2017
Praha - planetárium a Národní třída

Dne 22. 11. jsme jeli do Prahy, kde jsme dopoledne zhlédli expozici a program - Pohyby Země. Odpoledne jsme se podívali na Národní třídu, kde na nás čekala pamětnice Šárka, která nám př...

15. 11. 2017
Videoatlas - Kraje ČR

Děti si prošly učivem vlastivědy jiným pohledem. Nejprve si převážně ve dvojicích nachystaly referáty o jednotlivých krajích ČR. Následně pracovaly na vlastní prezentaci informací. P...

07. 11. 2017
Exkurze - Český rozhlas

V pondělí 6. 11. jsme se šli podívat, co obnáší práce v Českém rozhlase. Záměrem bylo procvičit si mluvený projev pro naši další projektovou práci. Děti mluvily samostatně na mikro...

01. 11. 2017
Centra aktivit - Sametová revoluce

V těchto centrech aktivit jsme se zabývali Sametovou revolucí. V ateliéru děti společně kreslily křídami podzimní obraz, do kterého zakomponovaly jeden ze symbolů této revoluce - klíče....

19. 10. 2017
Mandaly

Při výtvarné výchově jsme si ve skupinkách vytvořili vlastní mandaly. Potřebovali jsme k tomu jen tuš, pastelky, fixy, poklice, létající talíře, silný dech a fantazii.

...
16. 10. 2017
Přírodověda venku

V pátek 13. října jsme šli při hodině přírodovědy ven. Probírali jsme zde učivo o horninách a nerostech. Zahráli jsme si hru - Na strážce pokladů. Dále jsme třídili a rozlišovali j...

04. 10. 2017
Centra aktivit - Vesmír - Sluneční soustava

Vesmír je v naší třídě velice populárním tématem, proto děti pracovaly s velkým nasazením. Centrum vědy a objevů vytvářelo vlastní planetárium. V matematice se řešily vesmírné sl...

18. 09. 2017
Volby do školního parlamentu

V pátek 15. 9. proběhy na naší škole volby do školního parlamentu. Každá třída od 4. ročníku si volila své zástupce. V.C si odhlasovala Martina Koška a Štěpána Rejnarta. Věřím, ...

07. 09. 2017
Vorbachova loupežnická jeskyně

Hned v prvním týdnu školy jsme se vydali na výpravu po stopách loupežníka Vorbacha. Na nádraží v Oldřichově na nás čekal Boniho taťka, který nám s dosažením cíle velmi pomohl, tak...

Novinky na e-mail

Máte-li zájem dostávat zprávy o aktuálním dění ve škole e-mailem, zaregistrujte svou e-mailovou adresu .

Obsahem newsletterů nebudou informace o jednotlivých třídách a jejich učivu. Ty i nadále naleznete v měsíčních plánech na stránkách jednotlivých tříd. Obsahem newsletterů budou převážně zprávy z celoškolního dění.