Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní
Newsletter

V. B

Naše třída v minulých letech

II. B

červen 2016 PDF soubor 463.1 kB Stáhnout

Škola v přírodě - 5.den

V. B

Předposlední den se nám už nechtělo nic moc dělat, protože nás unavilo sluníčko.

Šli jsme proto do zahrady k muzeu. Hráli jsme hry a pletli bužírky.

Odpoledne jsme se byli koupat, ale sluníčku už jsme se spíše vyhýbali. Celý den byl relaxační, ale i tak jsme si ho společně užili.

Večer jsme se už jen balili a koukali na film.

Škola v přírodě - 4.den

V. B

Čtvrtek i pátek byly opravdu horké dny, proto jsme vyrazili do Vrchlabí na přírodní koupaliště.

Voda byla prefektní a tak jsme si užívali vodní radovánky, vodní bitvy, klouzačku, pískoviště a dobří plavci i několikrát přeplavali na druhý břeh s paní učitelkou.

Škola v přírodě - 3.den

V. B

Ve středu nás čekal celodenní výlet. Počasí se vyvedlo tak akorát.

Jeli jsme autobusem na Zlaté návrší a odtud jsme šli přes nádherný Pančavský vodopád, kde jsme si odpočinuli a smočili nožky, dále přes Labskou boudu až k prameni Labe a nakonec jsme viděli Sněžné kotle na hranicích s Polskem. Zpět jsme unaveně ťapali, ale prolezli jsme ještě na bunkry z doby války. V autobusu jsme sebrali všechny síly a na přání řidiče jsme si zazpívali.

Škola v přírodě - 2.den

V. B

Druhý den jsme po snídani hráli další hry na body v parku nad hotelem. Po obědě jsme navštívili zdejší zahrady Krkonošského muzea, kde se nám moc líbilo. Viděli jsme spoustu stromů, které známe, ale také neznámé stromy. Večer nás čekalo opékání buřtů na terase hotelu a muzika, na kterou jsme nacvičovali tance. Ty jsme pak předvedli ostatním. Byla to velká sranda a nakonec se odvážili všichni. Večer jsme zakončili protažením a krátkou štafetou ve skupinách.

Škola v přírodě - 1.den

Dlouho jsme se těšili na pobyt v přírodě, na výlety, na to jak budeme všichni spolu, hrát hry a zároveň jsme byli zvědavi, co nás čeká.

První den jsme se seznámili s hotelem a s okolím. Rozřadili jsme se do soutežních skupin, hráli hry na body a odlévali pravěké zkameněliny ze sádry.

Lapbooky

V. B

Na téma Lidské tělo jsme si všichni vytvořili tzv. lapbooky. Zahrnuli jsme všechny kapitoly, které se těla týkají. Práce se nám velmi podařila.

Školní jarmark - Budoucnost

Čtvrtek byl pro naši školu velkým dnem jako každý rok. I naše třída se řádně připravovala. Zvolili jsme si téma Superhrdinů a zloduchů a nacvičovali vystoupení. Vymýšlení a nacvičování vystoupení bylo velmi živé a náročné, ale nakonec se nám premiéra povedla.

Díky maminkám a určitě i díky tatínkům a dětem jsme měli stánek plný dobrot, které jsme prodávali. Skoro vše se prodalo a zbytek se snědl druhý den ke svačině. Chutnalo všem.

Děkujeme všem, kteří se tak báječně zapojili a pomohli nám.

Výlet do Prahy - Planetárium a Národní technické muzeum

V. B

Naše třída se vydala na výlet do Prahy na celý den. I přes ranní zdržení autubusu na cestě jsme včas stihli návštěvu Planetária, kde jsme měli objednaný program o naší sluneční soustavě. Program byl promítaný v kopuli planetária a byl úžasný. Po té jsme si prohlídli zbytek planetária a vyzkoušeli jsme si některé přístroje a simulátory.

V Národním technickém muzeu jsme měli také program, tentokrát s lektorkami, které nám daly do dvojic tablet. S ním jsme chodili po muzeu a zjišťovali odpovědi na otázky. Nakonec jsme si muzeum mohli prohlédnout celé sami.

Poslední chvíle jsme strávili v Letenském parku, kde jsme svačili nebo vybíjeli poslední energii.

Domů jsme dojeli včas, vpořádku a unavení.

Den s mazlíčky

V. B

Jeden den jsme si do školy mohli donést své domácí mazlíčky a něco o nich ostatním říct. Většina dětí mazlíčky donesla, takže bylo ve třídě živo a také byla sranda. Dozvěděli jsme se spoustu informací. Nakonec jsme si své mazlíčky nakreslili křídami na čtvrtku.

Burza knih

29.4. jsme měli na prvním stupni burzu knih. Děti si donesly knížky z domova, které ve škole prodávaly a nakupovaly knížky od ostatních. Akce se povedla. Nakupovali hojně i učitelé.

Rodičovské suplování

V. B

Na Apríla jsme měli opravdové rodičovské suplování. Na první hodinu k nám přišel pan Strýček a nejprve nám přednášel o své práci, kde působí a co dělá. Nakonec jsme si mohli vyzkoušet programování hry. Když jsme splninili všechny úkoly, získali jsme certifikát a odměnu.

Na druhou hodinu přišel pan Koubek, bratr Marušky a s ním jsme si vyzkoušeli, co obnáší výroba hodinek ze dřeva. Zjistili jsme, že to není vůbec jednoduché, ale nakonec hodinky vypadají úžasně.

Třetí hodinu nás navštivil pan Kupka, který je hercem. Ukázal nám scénáře a jak se s nimi pracuje, povídal o herectví, o pódiích, o kostýmech a o panu režisérovi. Mohli jsme si vyzkoušet masky a zahrát malé scénky.

Všechny hodiny se nám velmi líbily. Děkujeme odvážným a prefektně připraveným rodičům či příbuzným za jejich skvělé hodiny.

Velikonoční tvoření

V. B

Den před velikonočními prázdninami jsme si udělali menší projektový den. Povídali jsme si o velikonočních tradicích a následně jsme si barvili různými způsoby svá vajíčka. Na výběr jsme měli barvy,které se rozmažou po vajíčku v ruce, voskové barvy, papír, nálepky a ubrouskouvou techniku. Nakonec jsme si vyráběli zajíčky a další zvířata z papíru jako stojánky na vajíčka. Podívejte se, jak se nám to podařilo.

projekt Náš oblíbený stát

V tomto projektu jsme si ve skupinkách vybrali náš oblíbený stát a vypracovali na něj velký referát. Zabývali jsme se vzhledem a polohou státu, kulturou a zvyky, jídlem a výrobky státu. Všechny projekty dopadly výborně.

Třídnická hodina s panem Šolcem

V. B

Dnes nás zase navštívil pan Šolc, trochu jsme si povídali, ale pak jsme hráli hru Achitekt a Pyrotechnik. Bylo až neuvěřitelné, v jakém tichu jsme dokázali pracovat.

Nocování ve škole

Na nocování ve škole jsme se těšili a přežili jsme. :) Připravovali jsme se na něj důkladně. Po příchodu nás čekaly různé aktivity, které jsme si mohli vybrat a pracovat na nich. Například šití soviček, stolní hry, časopisy, výtvarné vyrábění a také zdobení muffinů, které nám zařídila Týna s maminkou. Moc jim děkujeme. Večer jsme si dali pizzu u filmu a pak jsme si užili pyžamovou diskotéku. Tomáš nám udělal světelnou show. Moc se mu povedla. I když jsme usnuli dlouho, ráno jsme vstali brzy a vrhli se na další den.

Centra

V. B

Jedny centra jsme měli zaměřená na Magnetickou sílu a vesmír. Podívejte se, jak nás práce bavila. Zkoušeli jsme pokusy s magnety a zabývali se Sluneční soustavou.

Den otevřených dveří pro budoucí prvňáčky

Obě páté třídy jsme si připravili Den otevřených dveří ve stylu Ledového království. Přišlo se podívat do naší školy hodně rodičů se svými budoucími prvňáčky. Snad se jim u nás líbilo a my se na ně těšíme.

Vánoční besídka

V. B

Uspořádali jsme si vánoční besídku s tradicemi, které jsme si zkusili. Přišla se na nás podívat na bývalá paní učitelka. Měli jsme radost. Ochutnali jsme výborné cukroví, které napekli naše úžasné maminky, rozdali jsme si dárečky a zpívali koledy.

Adventní trhy

Ve škole jsme pořádali Adventní trhy. A i my V.B jsme se chtěli podílet. Vyráběli jsme proto různé výrobky a dobroty na prodej a vytvořili jsme i dílničky, kde si ostatní děti mohly něco vyrobit, namalovat a následně odnést domů. Pomáhali nám i rodiče a my jim děkujeme. Trhy se povedly!

Mikuláš, andělé a čerti

V. B

V naší třídě jsme se domluvili ve skupinkách, kdo a kam půjde jako Mikuláš, andělé a čerti. Navštívili jsme mladší děti v naší škole. Některé děti se nás bály, některé s námi tancovaly.

Sportovat nás baví!

Každý z nás se věnuje více či méně nějakému sportu. Tak jsme si řekli, že Vám to chceme ukázat. Tvořili jsme skupinky a předváděli sportovní kreace.

Návštěva galerie - Pozor, Vánoce!

V. B

Jednoho krásného dne jsme navštívili městskou galerii, kde jsme se věnovali tématu Pozor, Vánoce! Pan lektor si s námi povídal o vánočních zvycích a tradicích. Po té nám ukazoval, jak se dají výtvarně ztvárnit Vánoce trochu jinak. Nakonec jsme si mohli sami vyrobit některé ozdoby.

Exkurze městskými lesy

Za velmi chladného dne jsme úspěšně absolvovali exkurzi v lesích u bývalého lesního koupaliště.

Dozvěděli jsme se velmi důležité informace o životě v lese, lesní zvěři i třeba o nemoci stromů. Vyzkoušeli jsme, zda poznáme lesní plody po hmatu nebo co v lese je přírodnina a co do lesa nepatří. Naštěstí jsme se vyhřívali na sluníčku, tak z nás zmrzlé sochy nebyli.

Vesmírná konference

V. B

Sešli jsme se 8.10.2015 se všemi zástupci planet, planetek, souhvězdí a galaxií, abychom vyřešili situaci na Zemi. Na setkání dorazili kosmonauti, UFO, pracovníci LASA, a různé bytosti žijící ve vesmíru. Oblékli jsme se na setkání do svých kostýmů a vypadali jsme úžasně. Naučili jsme se něco o vesmíru, o planetách, hvězdách, dopravy do vesmíru a také jsme pozorovali hvězdy. Nakonec jsme na znamení přátelství společně ulehli pod černočernou oblohou.