Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní
Newsletter

IX. A

Naše třída v minulých letech

VI. A

červen 2016 PDF soubor 314.2 kB Stáhnout

Praha a Lidice

IX. A

Jeli jsme do Prahy na letiščtě Václava Havla. Tam jsme se rozdělili na třidy A a B. Třída B šla do výcvikového centra. My jsme nasedli do autobusu a jezdili po letišti a koukali jak přistávaj a odlítaj letadla. Všechno nám vyprávěl takový starší pán, který na letišti pracoval už nějaký ten pátek a jeho povídání bylo velmi zajímavé. Na okružní cestě po jsme navštívili hasiče a poté jsme se vrátili zpět. Vyměnili jsme se s druhou třídou a šli jsme do výcvikového centra. Tam nás provázeli dvě bývalé letušky a vyprávěli nám o jejich zkušenostech a zážitcích. Ve výcvikovém centru jsme si mohli vyzkoušet simulaci letu. Po asi hodinové prohlídce jsme se vrátili zpět k autobusu a jeli směr Lidice. V Lidicích jsme nejdříve šli do muzea, kde jsme shlédli krátký film a šli se dál podívat na dochovalé věci. Když jsme si to celé prohlídli, tak kj nám přišla průvodkyně a začala nám vyprávět příběh o Lidicích. Po dlouhém a záživném dni jsme se všichni vrátili domů.

Projektový den Škodovka

Dne 23.3. jsme navštívili muzeum Škodovky a její výrobnu. V muzeu jsme viděli staré i nové modely aut Škoda.  Dále jsme viděli výrobu karoserie některých modelů a výrobní pás.  K dispozici jsme měli průvodce, kteří se střídali v průběhu celé prohlídky. Ten to projektový den byl pro nás velice naučný, a každý jsme si něco odnesli. Děkujeme paní učitelce Bielikové, která tento projektový den zprostředkovala.

Sportovní den deváťáci vs. třeťáci

IX. A

Den jsem započali hodinovou přípravou šestnácti stanovišť. Kolem deváte raní přišli třeťáci a třída 9.B zahájila sportovní den. Děty měli kartičky na které jsem jim psali body. Maximální počat bodů na jednom stanovišti měli 10. Něž děti obešly všechny stanoviště uběhli dvě hodiny. Potě deváťáci spočítali dětem body, mezi tím třeťáci hráli turnaj ve vybíjené. Třída 9.A vyhlásila tři nejlepší kluky a holky a umístění jednotlivých tříd a tím jsem ukončili celý den.

Venda Loubek, Ančí

Vánoční besídka

IX. A

Poslední den před vánočníma prázdninama, v pátek, jsem si uspořádali vánoční besídku. Měli jsme tombolu, kde káždý vyhral. Poté jsme přešli na rozdávání osobních dárků. Při rozbalování nám dorazila pizza. Besídku jsem ukončili úklidem celé třídy. Paní uklízečky poté neměly co napráci :D

Venda Loubek, Ančí

Projektový den Žitava

IX. A

V Žitavě jsme měli za úkol nafotit pár fotek u památek, které jsme si vybrali. Pak jsme měli nafotit cedule, kterým rozumíme. Další z úkolů byl, uděl krátký rozhovor s obyvatelem Žitavy. Zeptat se ho na pár otázek a nahrát si to na telefon. Když nám zbyl čas, mohli jsme si zajít do kavárny na koláč a horkou čokoládu. Nakonec, když jsme se všichni sešli, šli jsme do kostela sv. Jana Křtitele. Po krátké prohlídce jsme šli na vlak směr Liberec.

Vzpomínka na 7. a 8.třídu

Všichni se rychle měníme. Někdo zůstáva třeba stejný, ale většinou se každý změní :). A tady je pár fotek, které jsou toho důkazem. Vzpomínky na projektové dny.

Rakousko- Lienz

IX. A

Dne 28.9.2015 jsme vyjeli od školy v 7:00 hod. směr "stavebka", kde jsme nabrali středoškoláky a vyjeli jsme směr Lienz. Dorazili jsme ve večerních hodinách. Dopoledne jsme měli 3 hod. výuku němčiny a odpoledne jsme všichni jeli do Aguntum (pozůstatky po římském městě). Nejdřív jsme se podívali na 15 min. film v němčině,  kterému jsme všichni "rozumněli". Potom jsme se vydali do muzea, kde nám průvodkyně ukázala, jak asi dřív vypadali římští manželé a pak nám ukázala pozůstatky po městě. Pak jsme si udělali 2 hod. výlet po křížové cestě ke kostelům, kde jsme se pak rozhodli, že si výlet prodloužíme k jezeru. Třetí den jsme brzo ráno vyrazili na rafty. Rozdělili jsme se do dvou skupin a oblékli jsme se do neoprénu, potom nám delegát názorně ukázal pozice na raftu a první skupina vyrazila směr cíl. V cíly pak čekala druhá skupina a vystřídala jsme se. Poté jsme promrzlí dorazili do penzionu na oběd. Odpoledne jsme měli výuku. Na večer jsme jeli do historického centra města Lienz, kde jsme měli rozchod. Čtvrtý den jsme ráno vyrazili na feraty. Pro některé z nás to byl životní zážitek! Všichni jsme si vylezli první část trasy a kdo chtěl mohl pokračovat v težší části trasy. Pak jsme se vydali zpět do penzionu. Odpoledne jsme měli výuku a po výuce jsme se vydali na procházku podél řeky Drávy. Pátý a poslední den jsme brzo ráno vyjeli směr Saltzburg. Kde jsme asi hodinu kroužili a hledali místo na zaparkování. Prohlídli jsme si historické centrum města. A pak už jsme jeli směr ČR. Do Liberce jsme dojeli ve 22:45. Jazykový pobyt jsme si moc užili.

Vejík a Kačenka

Harmonizační dny - Malá Skála

IX. A

1. DEN- Sraz jsme měli na vlakovém nádraží v Liberci, kde jsme se sešli a jeli směr- Malá Skála. V kempu Ostrov jsme si dali oběd z vlastních zásob a ubytovali se. Poté co nám jídlo slehlo jsme šli do lanového cetra. Vylezli jsme na mnoho překážek a nejodvážnější z nás vylezli na kladinu ve výšce 10 metrů. Poté jsme se vydali do lesa pro dříví na večerní program u ohně.

Podrobnjěší infromace dále po rozkliknutí novinky.