Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací

Třída II.C - školní rok 2015/2016

Třídní učitel:
Zástupce třídního učitele:
Asistent pedagoga:
Číslo účtu třídy:

Naše třída v minulých letech

18. 06. 2016
A už jenom na závěr

Na závěr přidáváme pár stránek z deníků. které děti během týdne napsaly.

10. 06. 2016
Hřensko - 4. den

Dopoledne jsme tentokrát odpočívali. Byl čas na hry, čtení, odpočinek po dlouhém výletu. Hned po obědě jsme ale vyrazili na Pravčickou bránu, protože být v českém Švýcarsku a nevid...

08. 06. 2016
Hřensko - 3. den

I třetí den nás přivítal sluníčkem, a tak jsme snídali pod širým nebem. Všichni dostáváme pochvalu za pořádek na pokojích a vydáváme se na celodenní výlet. První zastavení je v...

07. 06. 2016
Hřensko - 2. den

Hned po snídani jsme vyrazili do Divoké soutěsky. Lodička se nepotopila, a tak jsme bez úrazu dorazili na Mezní louku a pohráli si na úžasném hřišti. K obědu svíčková a znuvu vyráží...

06. 06. 2016
Pobyt v přírodě - 1. den

Tak jsme se konečně dočkali. Na nádraží jsme se sešli v plném počtu,naložili kufry a hurá do vlaku. V děčínské ZOO jsou úplně jiná zvířata než v Liberci, viděli jsme medvědy, mr...

05. 06. 2016
Jarmark se vydařil

Dětský den už tradičně oslavujeme Staročeským jarmarkem, tentokrát byla tématem "Budoucnost". Ufoni v podání druháků sklidili  zasloužený úspěch a všechna vystoupení i prodej ve st...

Projektový den - Praha

5. května jsme konečně vyrazili na dlouho připravovaný výjezd do Prahy. Poprvé také s námi jel Honzík Endt, který bude příští rok u nás ve třídě.Sluchátka, televize a čokoláda v ...

Čarodějnice

Školní družina pro nás připravila tradiční pálení čarodějnic. Čarodějnice byly sice trochu malé, ale jedna hezčí než druhá, celé odpoledne jsme si moc užili a v čarodějnických k...

08. 05. 2016
Něco se zkrátka utajit nedá

Velké poděkování dětem i rodičům.

17. 04. 2016
Rok v lese - jaro

Ve středu 13. dubna jsme vyrazili na třetí část celoročního projektu "Rok v lese - jaro". Protože Lesněnky ve čtvrtek odjížděly do Jablonce soutěžit, spojily se děti z obou tříd tak,...

01. 04. 2016
Výuka plavání

Už dva měsíce chodíme do bazénu plavat. Nejprve se všichni pořádně rozcvičíme a pak hup do vody. Pokroky jsou vidět na první pohled.

01. 04. 2016
Rodičovské suplování

Letos jsme si užili jen jednu hodinu - pak jsme odcházeli na plavání. Paní Dostálová nás nejprve ohromila plyšovým bílým tygrem a vzápětí plynulou angličtinou a němčinou. Bylo nám j...

30. 03. 2016
Práce v centrech aktivit

Ve středu pracujeme v centrech aktivit. Někdy se nám práce daří, někdy si společně lámeme hlavy a dohadujeme se až příliš hlasitě, občas se někomu dokonce pracovat nechce, ale větši...

28. 03. 2016
Velikonoční projektový den

Na jaro se už všichni moc těšíme. Projektový den tentokrát pro druháky připravily děti z osmých tříd. Děti si mohly vyzkoušet malování vajíček voskem, uplést pomlázku, vyrobit vel...

28. 02. 2016
Rozloučení s arénou a bruslením

23. února jsme si byli naposledy zacvičit, zabruslit a nadýchat se slaného vzduchu. Rozloučili jsme se cvičením na velkých míčích a "elegantními" kličkami na ledě. Nakonec i odpočinek v...

28. 02. 2016
To nám to ale slušelo!

Aspoň na chvilku jsme se proměnili v princezny, víly, klauny, kovboje a piráty - paní vychovatelky, děkujeme.

03. 01. 2016
Výlet do Kryštofova Údolí

K Vánocům patří Betlémy, a tak jsme se za nimi vydali vlakem do Kryštofova údolí. Prohlédli jsme si Jírův betlém, apoštoly na orloji i muzeum betlémů. Svačina v restauraci a teplý ča...

03. 01. 2016
Adventní čas

Přípravy na Vánoce začaly už 11. listopadu na sv. Martina. Martinské rohlíčky se nám vydařily náramně a ještě lépe všem chutnaly. Hned potom jsme vymýšleli, jak se co nejlépe připr...

05. 12. 2015
Začíná advent
25. 11. 2015
Drum - in

Bubeník Jiří Dvořáček a jeho bicí nástroje nás v pondělí 23. listopadu v Esperimentálním studiu okouzlili. Dozvěděli jsme se, co je to smyčkovač, poznali velký buben, činely, africk...

27. 10. 2015
Pohádka do dlaně

23. října jsme letos poprvé navštívili Naivní divadlo, které se představilo s novou pohádkou o čtyřech ročních dobách Pohádkou do dlaně. Měli jsme možnost besedovat s panem režisér...

17. 10. 2015
Bruslení

15. října jsme už podruhé vyrazili do liberecké arény. Půlhodinka v solné jeskyni, půlhodinka cvičení, svačina a hurá na brusle. Pokrok, který jsme udělali, byl viditelný na první poh...

13. 09. 2015
1. projektový den v Divizně

V pátek 11. září jsme letos poprvé vyrazili na projektový den. V Lidových sadech jsme se seznámili s lektorkami z Divizny, které pro nás připravily povídání, poznávání a hry o podzimn...

Novinky na e-mail

Máte-li zájem dostávat zprávy o aktuálním dění ve škole e-mailem, zaregistrujte svou e-mailovou adresu .

Obsahem newsletterů nebudou informace o jednotlivých třídách a jejich učivu. Ty i nadále naleznete v měsíčních plánech na stránkách jednotlivých tříd. Obsahem newsletterů budou převážně zprávy z celoškolního dění.