Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní
Newsletter

Měsíční plány

Naše třída v minulých letech

I.B

červen 2014 PDF soubor 261.1 kB Stáhnout

ŠKOLA V PŘÍRODĚ

II. B

Na školu v přírodě jsme se všichni moc těšili. Každý den na nás čekalo něco nového. Nejprve strašidelný hrad Houska. Tam některé z nás vyděsil tajemný sklep s křeslem pro samotného ďábla, ale i napínavé vyprávění pana průvodce. Druhý den jsme měli možnost vyzkoušet, jak se cítí horolezci, když se musí spolehnout na kamaráda, jak se šikovně dá proplétat mezi lany a kruhy. A také víme, že umíme tančit úplně všichni. Holky i kluci. To bylo vidět nejen na "tančících kobercích", ale i na večerní diskotéce. Moc se nám líbilo v muzeu Čtyřlístku v Doksech. Do Doks jsme jeli ještě jednou. A to na parník, kterým jsme pluli po Máchově jezeře. Zkrátka-zážitků bylo dost a dost...

Výlet se vydařil a těšíme se na další!

JARMARK 2014

II. B

Kdo chtěl na vlastní oči vidět ,,jak to všechni dávno a dávno bylo", přišel se podívat na náš letošní jarmark. A netančili jsme jenom my-druháci z pravěku....

Samozřejmě, že jsme si užili i nakupování, prodávání a mlsání.

KNIHOVNA

II. B

Už podruhé jsme byli společně v knihovně. Program se jmenoval Klíčování. Paní knihovnice s námi zopakovaly všechna písmena abecedy, pohádky a také jsme si vyrobili společně knížku o písmenkách. Program se nám všem líbil.

DEN VČELY

Den včely byla naše poslední návštěva EKOCENTRA v tomto školní roce. Opět jsme procházeli dílničkami. V nich jsme si tentokrát vyráběli svíčky, zdobili perníkya třeba i soutěžili. Také jsme se mohli koukat na pohádku. Samozřejmě, že každý z nás donesl domů malý včelí suvenýr (třeba velkou sklenici medu). Podívejte se na fotky a uvidíte, jak jsme si výlet užili! Máme dokonce vyfocenou kočku čtyřnohou s ,,kočkou dvounohou" ze třídy. Ale, vlastně nevíme, jestli to tak je. Nebyl to kocour? Nebo kocouři?

PRŠÍ, PRŠÍ, JEN SE LEJE, KAM DRUHÁCI POJEDEME?

II. B

Přeci do Prahy! A opravdu občas i zapršelo. Naštěstí jsme se pokaždé stačili schovat. I vítr se nás snažil dohonit cestou do letošního ,,cílového bodu"-loďky na Vltavě a Muzeum Karlova mostu. Nejprve jsme prošli Prašnou bránou, Staroměstským náměstím a uličkami plnými turistů. Pospíchali jsme, protože na nás už na Vltavě čekala loďka s panem kapitánem. Během plavby nám kapitán prozradil spoustu zajímavostí a také vyprávěl pověst o Čertovce. Ještě více jsme se toho dozvěděli v Muzeu Karlova mostu. A po Karlově mostě jsme také došli až na Malostranské náměstí. Stihli jsme obdivovat krásné Valdštějnské zahrady. A pak už honem přes Mánesův most na metro a autobus a zpátky do Liberce.

V Praze se nám moc líbilo a těšíme se na další společné zážitky.

DEN ZEMĚ

II. B

Náš další sobotní výlet se opět vydařil. Viděli jsme spoustu domácích zvířat, obešli jsme všechny stánky s ekologickými výrobky, někteří z nás se svezli na koni, zasytily nás neekologicky opékané buřty, holky se nechaly zkrášlit a vypadaly jako princezny a modelky (byl tam i spiderman). Těšíme se na další výlet do Ekocentra v květnu.

PROJEKT VELIKONOCE

Je Škaredá středa. Navzdory tradicím, ta naše školní je naopak veselá a tvořivá. Přišli mezi nás žáci osmých tříd, aby nám pomohli vytvářet velikonoční dekorace. Tak vznikly krásné výrobky. Některé si odneseme domů, některé necháme na ozdobu třídy. A navíc-zjistili jsme, že naši starší spolužáci jsou prima kamarádi.

ZVLÁŠŤ, ALE I SPOLEČNĚ

II. B

Ve škole se učíme nejen samostatnosti, ale také plno věcí tvoříme společně. Nejen v centrech aktivit. Čteme společně se třeťáky, společně kreslíme, společně počítáme, společně hrajeme divadlo. A společně slavíme narozeniny.

Také jsme už znovu začali číst s maminkami.

PLAVÁNÍ

II. B

Od února chodíme každý pátek na plavání. Pokaždé se moc těšíme. Věříme, že v létě budeme plavat všichni jako rybky. Podívejte se na fotky, jak se snažíme a jak si vody užíváme.

PRVNÍ ŠKOLNÍ DNY V NOVÉM ROCE 2014

Skončily vánoční prázdniny. Nejprve se nám do učení příliš nechtělo. Někteří jsme ještě odpočívali i během vyučování. Jiní se nemohli dočkat přestávky. Všichni jsme se ale těšili na první masáže. A opravdu nás nezklamaly. Odpočinuli jsme si, protáhli těla a teď se můžeme pustit do další práce.

VÁNOCE

II. B

Dnes jsme se v tomto roce viděli naposledy.

Náš bílý vánoční stromeček byl obsypaný dárky. A na stolech místo učebnic bylo cukroví. Krásně vonělo a moc chutnalo.

Veselé a zasněžené Vánoce! Pěkné prázdniny!

Hodně štěstí a zdraví v Novém roce.

VÁNOČNÍ CENTRA

II. B

Už jen pár dnů a jsou tady Vánoce. Společně jsme vyráběli krásné svícny a papírové řetězy. Ty budou na ozdobu na páteční vánoční besídce. Také jsme si připomněli některé vánoční zvyky. A tak jsme házeli bačkorami, abychom zjistili, jestli se letos nebudeme vdávat nebo ženit. Nechybělo ani pouštění skořápek se svíčkami na vodě. Určitě se nám všechna přání splní.

V centrech s námi pracovaly mladé paní učtelky. Brzy se s nimi rozloučíme a bude se nám stýskat...

BETLÉMY

II. B

Náš další sobotní výlet už voněl Vánocemi. Jeli jsme se totiž v předstihu podívat na Betlém do Kryštofova údolí. Betlém je opravdu krásný.

Po občerstvení a teplém čaji jsme ještě viděli Orloj. Zrovna odbíjel desátou. Cestou zpátky jsme prošli viaduktem. Je jedním z nejvyšších u nás. Ve vlaku bylo teploučko. A tak se nám výlet opravdu vydařil.

RUSALKA

II. B

Všichni máme rádi pohádky. Rusalka je pohádka, ale i opera. My už víme, že hudbu k ní složil Antonín Dvořák. Abychom si pohádky jenom nečetli, šli jsme se podívat na operu Rusalka do velkého divadla F.X. Šaldy. Rusalka je krásná.....

Sobotní výlet-EKOCENTRUM Střevlík: DEN STROMŮ

Na výlet do STŘEVLÍKA jsme se těšili celý týden. O stromech toho víme už hodně. A tak jsme si jenom zopakovali, proč jsou stromy pro život důležité.

CVIČENÍ V PŘÍRODĚ

II. B

Konečně se objevilo sluníčko a my vyrážíme na Libereckou výšinu. Jdeme sice dlouho do kopce, ale cestu si zpestřujeme indiánským během, lezením na stromy, soutěžemi a kdo stihne, i sbíráním hub. Mnozí z nás už na Výšině byli a tak jsme nebyli překvapeni krásným výhledem. Také jsme odpočívali, hladili koníka a pak už ,,hurá" z kopce téměř až do školy....

IQ PARK

První dny ve škole

V IQ parku jsme se nejen poučili, ale také pobavili. O všem, co jsme někteří z nás viděli a vyzkoušeli poprvé, se budeme učit podrobněji ve vyšších třídách.

NAROZENINY

II. B

Hned na začátku září slavíme narozeniny některých kamarádů. Tomášův dort byla škoda krájet. Ale chutnal. Jsme zkrátka o jeden rok zase starší……

ŠKOLA V PŘÍRODĚ

Jinolice 2013

První výlet

Na náš první společný výlet už jen vzpomínáme. Dny ve škole rychle ubíhají. Jsme už měsíc druháci a další, druhý výlet, se nám blíží.