Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní

červen 2015 PDF soubor 601.8 kB Stáhnout

Den Slabikáře

I. B

V úterý, 16. 6. jsme si pro rodiče připravili malou oslavu. A čeho že se týkala? No přece toho, že už z nás jsou čtenáři. Dočítáme totiž naši první knihu - Slabikář. Nejprve jsme rodičům zahráli scénku z pobytu v přírodě, neboť jsme stále ještě plni zážitků a potom následovalo pásmo písní a básniček o tom, co jsme se během roku naučili. Nakonec jsme si pohráli s pohádkami a předvedli jsme, jak už umíme s porozuměním číst. Moc jsme se při tom pobavili a doufáme, že jsme všem divákům udělali radost.

Malá Skála - 5. den

I. C

Po včerejším táboráku jsme spali jak zabití. Skřítek, kterého jsme zase odnesli večer do lesa, nám napsal vzkaz a rozloučil se s námi. Dopsali jsme si deníčky a rozloučili se také. Najít ty správné věci do kufrů dalo některým hodně práce, ale podařilo se. A pak už jen gulášek, rychlík do Liberce a hurá domů. První školní pobyt v přírodě jsme přežili ve zdraví.

Malá Skála - 4.den

I. B

Dopoledne jsme zase trochu nacvičovali básničky na Den Slabikáře a psali deníčky. Řízek k obědu předznamenal další krásný zážitek. Vybaveni vestami jsme postupně nasedali na rafty a vydali se na šestikilometrovou plavbu do Dolánek. U Zrcedlové kozy nás doprovázel dokonce vzácný ledňáček. Cestu jsme zvládli všichni a dokonce i stihli vlak zpátky na Malou Skálu. Čeká nás táborák, buřty, písničky a stezka odvahy. No a také se už na vás moc těšíme.

Malá Skála - 3. den

I. C

Dnes nás probudilo sluníčko, a tak byla i ranní rozcvička. Chvilku jsme opakovali básničky a písničky, našli vzkaz od skřítka cestovatele, který nám prozradil, kam se odpoledne vydáme na výlet. Byly to Dolánky a vyhlášený Dlaskův statek. Bohužel mužstvo už odmítalo jít pěšky, a tak se jelo vlakem. Na statku jsme poznávali věci, které známe už jen z pohádek. A pak už rychle do plavek na "dolánskou pláž". Čeká nás výborné rizoto, fotbal (dnes jsme vyhráli) a do postýlek  odcházíme s kytarou a písničkou. Byl to krásný den.

Malá Skála - 2. den

I. C

A prší a prší. Ale my píšeme pohledy, zpíváme s kytarou, učíme se básničky a píšeme deníčky. Ve dvě hodiny odpoledne konečně přestává pršet a my se vydáváme na výlet na kopec Sokol a skalní bludiště na Kalichu. Nikdo se neztratil a všichni bez bolesti ušli dalších 8 km. Čekaly nás buchtičky s krémem - někdo si přidal i třikrát - dobrota!!! No a to nás čeká ještě večerní hra v lese - hledání hnědého skřítka. Držte palce ať ho najdeme.

Malá Skála - 1.den

I. C

Konečně jsme se dočkali. Po trochu deštivém začátku cestou na Kopaninu se na rozhledně ukázalo znovu sluníčko a cesta na Frýdštejn už byla příjemná. Máme za sebou první nákupy - magnetky, acháty, medaile...Míjíme Pantheon a první cukrárna je naše. Zmrzka je výborná. Před večeří už všichni máme svůj pokoj a do postýlek nás provází kytara a písničky. Dlouhý pochod jsme zvládli bez problémů.

Není pecka jako pecka

I. B

Premiéra divadelního představení pro děti.

Projektový den Praha

Každoročně v květnu pořádá naše škola projektové vyučování, při němž žáci poznávají Prahu. Prvňáčci se vydávají prozkoumávat horu Petřín.

Rodičovské suplování

I. B

Dnešní den si mohli rodiče vyzkoušet, jak to chodí ve škole.

Bruslení a cvičení s A - Stylem

Sáňkovat a lyžovat umíme, ale na bruslích jsme ještě všichni nestáli.

Naivní divadlo

Čarovná rybí kostička

Třídní pravidla

Ve třídě nám svítí nové sluníčko....

Pantomima

I. B

Páteční představení s názvem Supermarket nás uvedlo do světa fantazie. Pan Kulíšek s panem Michalem nám ukázali, jaké dobrodružství se dá zažít s docela obyčejnými věcmi jako je nákupní košík, starý plyšák, panenka, šaty a vyhozené lyžeřské hůlky.

Sportovní den

Šesťáci pro prvňáky

V galerii jako doma

I. B

Dne 20. 10. jsme navštívili Oblastní Galerii Liberec.

Počítání do pěti

Už jsou z nás počtáři.

První písmenka

Naše první písmenka.

Harmonizační den

Ve středu jsme se vydali na Libereckou Výšinu.

Vnímáme svět všemi smysly

I. B

V ekologickém centru Divizna jsme se učili ochutnávat přírodu kolem sebe všemi smysly.

1.a 2. září

Slavnostně jsme zahájili školní docházku.