Facebook ZŠ Lesní Youtube kanál ZS Lesní
Newsletter

Měsíční plány

Naše třída v minulých letech

VII. A

duben 2014 PDF soubor 301.3 kB Stáhnout
květen 2014 PDF soubor 445 kB Stáhnout
červen 2014 PDF soubor 350.7 kB Stáhnout

Oceòování vítězů orientačního běhu na cyklokurzu 21. 5.

VIII. A

Dne 21. 5. jsem v podvěčer navštívil cyklistickou výpravu v Bedřichově. Všichni působili spokojeně a zdravě. Přijel jsem za nimi ve chvíli, kdy se při slavnostním ohni předávaly ceny za výkony v orientačním běhu. Podívejte se, jak předávání probíhalo. Oceòovány byly kategorie: jednotlivci dívky a chlapci, dvojice dívek a chlapců.

M. Kůta

Nocování ve škole

VIII. A

V pátek 16. 5. 2014 jsme se vybaveni sportovním oblečením, spacákem, pitím a chutí na pizzu sešli v půl šesté odpoledne v naší třídě, abychom strávili noc v budově školy. Program večera byl jednoduchý: navečeřet se, vydat se do tělocvičny a sportovat, hrát společenské hry, nebo si jen tak povídat. Každému podle chuti.

Projektový den Praha - Židovské muzeum

Dne 14. 5. 2014 se naše třída ocitla v hlavním městě naší republiky Praze. Tam jsem přicestovali autobusem v půl deváté, vystoupili na Černém Mostě a pokračovali metrem na zastávku  Staroměstské náměstí. Zde jsme se setkali s druhou osmičkou a paní učitelkou Přibilovou. Čekal nás program s exkurzí v Židovském muzeu.

Foto z hodiny výtvarné výchovy

VIII. A

Dne 7. dubna jsme se o hodině výtvarné výchovy fotili při práci. Delší dobu nám zde chyběla nová fotogalerie, a proto jsme se ochotně nechali zvěčnit. Na fotkách nás vidíte při práci se suchou křídou, tužkou či vodovkami.

Momentky ze zdravovědy

Poslední den školy roku 2013 jsme prošli školením první pomoci. Zde můžete zhlédnout, jak jsme se vypořádávali s různými situacemi, které nám školitelky ze zdravotní školy společně s figuranty připravili.

Výlet do vánočních Drážďan

VIII. A

Dvanáctého prosince 2013 jsme měli projektový den Drážďany. Ráno se naše třída, společně s béčkem, sešla na vlakovém nádraží. Tam jsme nastoupili na vlak a jeli jsme do Drážďan. Ve vlaku jsme byli úplně "nacpaní", a jedna paní vedle nás z toho dokonce ... nu, bylo jí nevolno. Cesta tam byla hrozná!

Diskuze o vězeòství

V pátek 29. 11. 2013 se v naší třídě uskutečnila diskuze na téma vězeòství. Probíhala hodinu, ale na její téma jsme se ladili několik hodin českého jazyka.

O problematice vězeòství a věznic nám přednášel a diskuzi vedl Mgr. David Kořínek, dříve vychovatel, dnes terapeut z nejstarší české věznice ve Valdicích.

Bronzová medaile pro dívky ZŠ Lesní

VIII. A

22. listopadu se u nás ve škole konal turnaj ve floorballe dívek 8. – 9. ročníku. Náš tým byl početný, nadšený a po několika přípravných trénincích i sehraný.  Ze tří sehraných zápasů jsme prohrály pouze jeden, a to o pouhý jeden bod! Celkového vítěze, ZŠ Husova, jsme dokonce porazily!!

Horní Sedlo

Prý na Horní Sedlo.

Chata, sami, jen s kuchyòkou, pěšky, do kopce!

Ach jo, a musíme tam?! Psal rodičům... ti asi souhlasí. Ach jo!

„Tak kde jste, pane učiteli, vy byste nás tu v Hrádku nechal?“

„Nenechal, jen jsem čekal, až se také rozhlédnete, kde jsem. Pojďte, jsme všichni, jdeme.“

Jak jsme se poprvé fotili ve školním roce 2013/2014 a málem jsme se nevešli na fotku

VIII. A

Na začátku školního roku nám nabídl jeden školní fotograf, zda se nechceme vyfotografovat s novým panem učitelem. My jsme řekli, že nechceme, ale fotograf byl tak neodbytně milý, že jsme povolili. A nakonec jsme velmi rádi, že máme alespoò malou vzpomínku na ještě teplé dny a na poprázdninový čas. Čili panu učiteli Pražákovi pěkně děkujeme. VIII. A

Z nového školního roku 2013/2014

Co se v naší třídě událo v novém školním roce?

Prozatím jsme toho příliš nestihli, na druhou stranu se toho stalo dost.

Tak třeba: Jsme v osmém ročníku, tudíž jsme zase o něco dospělejší! Jeden spolužák od nás odešel, ale přišla k nám nová dívčí posila, zůstalo nás tedy stejně. Zvolili jsme své zástupce třídy do školního parlamentu, Áòu a Marušku.  Dostali jsme nového třídního, který se nám představil již v minulém roce na školním výletě. Naši bývalou paní učitelku třídní jsme nedávno s radostí viděli ve škole i s její Emičkou. Moc jim to oběma slušelo. Od letošního roku každému z nás přibyly dva nové volitelné předměty, které se každé dva týdny střídají.

Krom všeho zmíněného bojujeme i nadále s různými předměty, vyučujícími a sami se sebou, radujeme se v různých předmětech, s různými vyučujícími i sami nad sebou.

Léto nám uteklo, a tak přemýšlíme, jak postavit draky a kam je půjdeme pouštět, když náhodou nebude pršet, nebo kde zahlédneme nejkrásnější a nejpestřejší barvy podzimu. Přejeme si, aby to nebylo jen doma u počítače.